Wednesday 17 August 2011

PAPER FINAL EXAM YANG MENGGERUNKAN !

Final tuk Sem 2 memang gempak la aku cakap ! Gila doe, 2 paper yang memang aku rase na BUNUH orang kott . HAHAHA Paper Nutrition memang huh! Penat woo na jawab soklan yang bapak punye banyak . Naseb baek la bley jawab dengan hati yang sedikit tenang :)


Okey sekarang mao cite cm ane aku jawab paper Nutrition pg td (18 August 2011) . Da la pg tu bngun lmbt na g kelas , sumpah kabut gila ! HAHA Lepas mandi, aty da berdebar debar na g kelas , dengan doa dalam aty supaya aku dapat jwb dengan baek dan tenang . huh! Tak sempat na capai ape ape selaen beg kelas je, ingat na bawak nota semalam tp tak sempat jugak . Seminggu exam final takpenah bawak fon . Sudah! Ape kena dengan aku sekarang nie da jadik pelupa pulak , asyek ingat paper jee . 


Okey sampai sudah kat kelas, ohh rupanye ramai ag yang tak masuk . fuhhh naseb baek . Okey da bley mula stat paper da nie . Fes sekali aty aku berkata "try tgk paper kat belakang tu, soklan ape kua" . Mak aiii bapak bnyk soklan Section B die, nie na suruh aku jwb ke na suruh aku telan ?? HAHA serius memang bnyk . Mark for Section B jee da 106 wey . 


Bayangkan orang macam aku nie jawab macam mane , mao tertido aku kat kelas na pk jawapan ann . Okey relax, fes fes kte jawab dulu soklan ABC . Tgk soklan ABC pon susah ! Perghhhh memang terbaekk la Madam nie ann . HAHA Soklan yg konfius, jawapan yang entah tak paasti , hadoiiiii  Lemah betul !


Buat punye buat sampai la kat Section B tuu , nice punye soklan :D waaaaa suke nya saya !
Try tuk buat yang terbaek dengan memerah otak aku sb semalam study pon macam na naek gila aku di buatnya . Ade few soklan yang aku tak bley jawab tp aku maen hentam ajee ape yg sedap bunyi aku letak . HAHA 


Pandang kanan yang tinggal sumenye budak batch kitorg . HAHA tak pernah aku tgk macam nie, dalam kelas tu tinggal 1 batch yang tengah gelabah na siapkan jawapan . Memang aku cakap sape yang puasa ary nie memang batal laa . HAHAHA sumpah seranah sume kua :P 


Aku dapat la jawab walaupon soklan tu payah tahap gaban ! Tak pernah2 aku kua kelas lps exam lambat macam ary nie seumur hidup .HAHA Exam PMR or SPM mesti kua awal 1 jam drpd masa yg die bg . Tp ary nie aku cipta rekod hidup aku . HAHAHAHA Jawab soklan Nutrition jee sampai 1 jam lebey, mak aiiii ! Then aku kua kelas dengan muka mencuka, gembira la kott sb Nutrition da lepas :D


Besok (19 August 2011) last paper for Bisnes Math :)) Yahooooo !



No comments:

Post a Comment