Thursday 7 March 2013

Me more happy

Assalamualaikum 
Hai hai hai awak :)
Gembira nya hati ini hari ni 
Sangat gembira dan berterima kasih kepada 
Allah tuhanku .

*playback story

Lepas habis presentation praktikal dengan chef,
tak sabar nak tunggu result keluar .
Aku sangat sangat la yakin yang aku dapat
result yang baik :)

*true story

And apa yang aku harap selama ni ,
Alhamdulillah :)
Allah memakbulkan doa aku .
I'm so so excited nak bagi tahu orang
yang terpenting dalam hidup aku :)
Seriusly, aku tak pernah dapat result yang 
begitu baik even one semester . 
Ini rezeki aku makna nya . Thank you Allah :)
Even aku tak puas hati dengan performance 
aku masa presentation , tapi aku bersyukur .
Ini rezeki aku . 
And aku sedih bila dapat tahu, kawan kawan aku
tak bernasib baik macam aku .
Aku yakin dorang punya performance lagi baik dari aku .
Ini semua takdir yang tentukan .
Aku bukan nak cakap bangga bila dapat result okey tapi
terkilan macam kawan kawan yang rajin aku tengok
boleh tak dapat A .
Tak semestinya korang tak rajin kan masa praktikal :)

And thank you for all yang support me when I'm down :))
To my family, Hadi, Miena, and semua kawan aku .
Thanks !


No comments:

Post a Comment