Monday 26 March 2012

Kenangan manis kau dan aku

Assssalaaamuaaalaiikummmmmm (version budakbudak panggil kawankawan)


Hye awak yang tengah baca ni :p
Terima kasih terus membaca story morie saya yee :))
Sayang awak lebey :*


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


Tajuk entry da macam untuk pakwe makwe da ann :DD
ehem ehem ehem be serius please!


13 Januari 2011
Pendaftaran baru bagi student FIM , 
Bermula dari sini, aku kenal manusia bernama
Shazz,Miena,Zack,Tira,Tomok,Wan and Acabad :)
And bermula dari sini jugak kita mula start mengenal 
perangai sorang demi sorang .
Ada yang macam ni, macam tu .
Biase la nama pon kawan kan , satu hari tu mesti ade gaduh .
Tipu kalau kata takde gaduh besar kann .
Ade gaduh besar, gaduh kecil pon ade :)) 
Baru la nama nye sweetsour <3




Bila da sampai bulan ke8 tu, baru perasan perangai sebenar
kawankawan kita .
Dalam hati cuma mampu cakap, bila na dekat setahun nie la macammacam taring keluar :DD
Kenapalah 'taring' tu taknna keluar masa awalawal kami kenal dulu ?
Sebab, Allah na uji kita macam mana kita harungi persahabatan kat dunia ni :)
And bila da bergaduh tu mesti salah seorang dari kawan kita akan mula menjauh kan diri .
Sebab ape ?
Sebab terasa ke ?
Sebab busy dengan benda lain ke ?
Sebab rasa dipinggirkan ke ?
Banyak persoalan ...
And masalah tu mula berjangkit dengan diri aku sendiri .
Aku tak tahu kenapa sejaksejak masuk sem 3 ni, 
jarang da keluar lepak malammalam dengan dorang .
Takde pulak aku rasa aku dipinggirkan cuma
aku yang minta dipinggirkan .
Sebab da bosan asyek keluar lepak je .
Sorry korang, aku bukan takna keluar lepak dengan korang 
cuma macam ada something yang buat aku malas na keluar .
Korang selalu tanya kenapa tapi jawapan aku tetap sama MALAS 


Today 26 March 2012
Lagi sebulan duk kat kelana jaya .
Lepas tu praktikal luar masingmasing :(
Semua kenangan manis and pahit aku simpan baikbaik
dalam memory otak aku .
Hope lepas praktikal kita macam duludulu yee :)






Tengs for reading dude :)

No comments:

Post a Comment