Sunday 23 October 2011

Yiippppiiii ! Duet PTPTN da masuk !

Hyeeepp :)
Aku berkira kira & mula terfikir kalo
la time cam gini aku dapat duet PTPTN kann
bagusss :)) 
Dengan senyum yang lebar sampai ke telinga
aku berangan ! hahaa
Da boley maen kira kira da bulan nie bape kali aku 
mintak duet sb na makan tapi bukan makan betul :DD
aku wat p joli ! haha jahat nyee aku :P
Minggu lepas baru je mintak takkan ary nie (17/10)
na mintak duet ag kott ?  haishhh

Hari berganti hari, 
masa berjalan dengan pantas nyee ...
And tanpa diduga YEYYYYYYY !
duet PTPTN da masuk ! 
Yahoooooo ! 
Aku la orang paleng bahagia mase tu sb memang 
aku tunggu selama 2 bulan nie :)) 
Hahaha 
Siap ade orang bgtaw ag yang duet PTPTN da masuk :DD
suke nyeee saya  .... 
Terima Kasih la kat orang tu sb sudi share 
benda benda penting cm gini (bg aku je penting)
hehehehe
Korang penah tgk berok dapat pisang camne upenye ?
ha cm tu la upe aku , bukan rupe berok tu la
rupe aku meloncat kegembiraan la !
tak terkata lepas bace status org yg bgtaw aku tuu :))
da macam org cacat pon ade sb tak terkuar
kata kata yg aku na cakapkan ! hahaha


ha cam nie pon ade , tp aku rase
aku ag teruk kot . haha
tnye jee la ngan roomate aku cam ane
aku lepas taw duet da masuk !
meroyan doe !
Alhamdulillah, cita cita aku . Cita cita ke ??
Impian pon boley , tercapai :)) 
na beli handbag and baju .. 

Tengs for reading my story dude ;)




No comments:

Post a Comment